כנסי אילת ה-41

ימים א'-ה'

דבר יו”רים משותפים למרחב תל-אביב

השנה האחרונה הייתה מהקשות שעברנו, ב-50 השנים האחרונות, אם לא הקשה שבהן.
הטלטלה שחווינו ועודנו חווים לצערנו, תישאר איתנו עוד שנים רבות.
בנסיבות אילו עלו בראשנו מחשבות ותהיות האם נכון יהיה לקיים את הכנס/ים השנה, כמדי שנה, או לבטל.

מחשבות אילו חלפו במהרה שכן משמעות אי קיום הכנס/ים השנה הייתה, הלכה למעשה, כניעה לטרור, וזה הדבר האחרון שהיינו רוצים שיקרה.
אלא, שלהפתעתנו הגדולה, נתקלנו בבעיה שלא ציפינו לה, שלא לומר שלא האמנו שתקרה, עת בתי המלון העלו את המחירים בעשרות אחוזים, כאשר, "הגדילה לעשות", רשת ישרוטל, שדרשה תוספת, עבור ילדים ואורחים נוספים בחדר, בשיעורים שהגיעו לארבעים ואף חמישים אחוזים!!!

הגם שבמחירי החדרים ליחיד או לזוג התוספת שנדרשנו לשלם היתה קטנה בהרבה, התעקשנו שהתוספת עבור הילדים/הנלווים תהיה בשיעורים דומים שכן, אנו רואים חשיבות גדולה בכך שהחברים יוכלו לשלב בין מפגש מקצועי לבין בילוי זמן איכות עם המשפחה, דבר שביום יום לעיתים אנחנו מפספסים.

לא נלאה אתכם בוויכוחים הקשים שהיו לנו עם רשת ישרוטל, ויכוחים שהביאו לכך ששקלנו להקטין את כמות המשתתפים, להוסיף מחזור נוסף (שלישי במספר) ואף להעתיק את מקום הכנס (רעיון שנפל בגלל המצב הביטחוני).

לשמחתנו, בסופו של יום, הצלחנו להביא לכך שבממוצע המחירים יהיו גבוהים בכ-10% מאילו של אשתקד (מחירים שגם הם לא מקובלים עלינו, אך, בצוק העיתים, הם הרע במיעוטו).

הכנס יתקיים גם השנה בשני מועדים, בתחילת חודש יוני ובשבוע השני של יולי ואנו, כמובן, נשמח לראותכם באחד הכנסים (ואפילו בשניהם).

זהו הכנס השנתי ה-41 שמארגן מרחב תל-אביב וכאשר גם השנה אנו נדאג לשלב בין תוכן מקצועי ואקטואלי, אותו יעבירו טובי המרצים, לבין פעילויות רווחה לבני המשפחה, פעילויות שחלקן יהיו מכוונות לכל המשפחה ויהוו הזדמנות למפגש חוויתי.

בכנס נשלב, לצד נושאים שונים הקשורים לעבודתנו כרואי חשבון בפרקטיקה ובכלל, נושאים המיועדים למנכ"לים, מנהלי כספים וחשבים.

כאשר לשם כך נפתח גם השנה בשני מסלולים מקבילים.

ברצוננו להודות, מקרב לב, לכל מי שטורחים ועושים לילות כימים על תכנון הכנס, לפרטי פרטים, והכנתו, על מנת שאתם תוכלו ללמוד וליהנות.

תודה מיוחדת לנשיא הלשכה, רו"ח חן שרייבר, לחברי ועד מרחב תל-אביב, למנכ"ל הלשכה טל אשכנזי ולעובדי הלשכה המסורים הפועלים ללא לאות על מנת שכולנו נוכל ללמוד וליהנות על הצד הטוב ביותר.

אנו מאחלים לכולנו כנס פורה ומהנה ומצפים לראותכם באילת.

רו"ח עופר מנירב

נשיא כבוד, נשיא לשעבר
ויו"ר ( משותף) מרחב תל אביב

רו"ח אורי בארי

יו"ר משותף מרחב תל אביב